Novinar: Adis Mujdanović
Vlada Brčko distrikta Bosne i Hercegovine saopćila je danas da je odobrila je, na prijedlog Odjela za zdravstvo i ostale usluge, programe utroška sredstava za period od 1.1. do 31.3.2019. godine za dodjelu tekućeg transfera za zdravstvo JZU „Zdravstvenom centru Brčko”, za javne fondove Fondu zdravstvenog osiguranja i za javne fondove Fondu zdravstvenog osiguranja za troškove transplantacije organa osiguranicima Distrikta.
Sabrija Čandić, šef Odjela za zdravstvo i ostale usluge, rekao je da su u pitanju iznosi od 2.000.000 KM za osiguravanje rada Zdravstvenog centra Brčko te 300.000 KM za transplantaciju organa.
Vlada je usvojila i Odluku o izmjeni i dopuni Programa samozapošljavanja u poljoprivredi za 2018. godinu.
Zoran Gajić, šef Odjela za poljoprivredu, šumarstvo i vodoprivredu, rekao je da je Odluka izmijenjena kako bi Program bio u potpunosti primjenjiv.
„Program predviđa 500 hiljada konvertibilnih maraka i iznosi koji se mogu dobiti su od 15 do 20 hiljada konvertibilnih maraka. Svi oni koji se nalaze na aktivnoj evidenciji Zavoda za zapošljavanje mogu se prijaviti i učestvovati. Potrebno je da se opredijele za oblast poljoprivredne proizvodnje koja je navedena u ovom programu i da prisustvuju obuci koju će naše odjeljenje provesti. Potrebno je da urade biznis plan i predaju, a nakon toga komisija će izvršiti analizu i na osnovu ispunjenih uslova oni će biti odabrani. Pretpostavlja se da će ovaj projekat moći koristiti 25 do 30 korisnika. Također, formirat će se i komisija koja će pratiti implementaciju odabranih i ukoliko neko ne upotrijebi namjenski sredstva, tražit će se da se sredstva vrate“, pojasnio je Gajić.
Članovi Vlade usvojili su Izvještaj o radu za 2018. godinu, Zaključak o davanju saglasnosti na Nacrt odluke o dopuni Odluke o vrsti i visini naknade Disciplinskoj komisiji u organima javne uprave za učestvovanje u radu van radnog vremena, kao i Pravilnik o izmjeni i dopuni Pravilnika o vršenju tehničkog pregleda građevina i izdavanje odobrenja za upotrebu, navedeno je u saopćenju.