More

    Vježbe za skidanje viška kilograma

    Prema brojnim istraživanjima, ljudi koji žele da izgube na težini treba da uvrste trening visokog intenziteta (HIIT) u svoju nedjeljnu rutinu vježbanja.

    Kada govorimo o gubitku kilograma, stručnjaci savjetuju da se počne sa dvije metode – ishranom i vježbanjem.

    Iako je bilo kakva aktivnost važna i dobra, jedna strategija vježbanja pokazala se efikasnijom od kardio treninga.

    Kada je u pitanju sagorijevanje masti, najefikasniji trening je definitivno onaj visokog intenziteta jer primorava tijelo da koristi energiju iz masti, što ga čini efikasnijim za gubitak masti.

    Studija koja je objavljena u časopisu “Britanske sportske medicine” otkrila je da ovaj oblik vježbanja sagorijeva više masti od aerobnih vježbi, što je dobra vijest za ljude koji žele da brzo izgube na kilaži.

    Prve rezultate možete da vidite već nakon četiri nedjelje, a s vremenom mogu samo da se poboljšavaju.

    HIIT je trening koji uključuje vježbe visokog intenziteta. Ova metoda vježbanja je popularna među onima koji žele da istope višak kilograma, a navodno ovaj trening usporava i starenje.

    Kada je HIIT trening u pitanju, pravilo je da radite brze vježbe s kraćim periodima oporavljanja, a takav ritam navodno pomaže da se sagori više kalorija u toku manjeg perioda vremena nego što je to slučaj kod tradicionalnih vježbi.

    Otisak.ba

    Ostavite komentar. NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove portala Otisak.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja jer takvi komentari neće biti objavljeni. Otisak.ba zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja.

    Molimo Vas unesite komentar
    Molimo Vas unesite Vaše ime ovdje

    45 − thirty eight =

    Čitano

    Povezani članci