Srbija uvodi nova ograničenja na autocestama

    Prosječna brzina vozila na srbijanskim autocestama bit će kontrolirana od jedne naplatne rampe do druge.

    Prve kazne na kućne adrese vozača počet će stizati za mjesec dana [Reuters]

    Na srbijanskim autocestama počela je primjena novog pravila obračunavanja brzine, pa će biti kontrolirana prosječna brzina od jedne naplatne rampe do druge.

    Prvih mjesec dana neće biti kažnjavanja vozača koji prekorače prosječnu brzinu, potvrdio je direktor srbijanske policije Vladimir Rebić, a prve kazne stižu za mjesec dana.

    “Prema dosadašnjem uzorku merenja prosečne brzine kojom se vozila kreću od jedne naplatne rampe do druge, više od 85 odsto vozača poštovalo je ograničenja”, potvrdio je Rebić.

    “To treba da nas raduje. Broj vozača koji su prekoračili brzinu između 121 i 130 kilometara na sat je oko 8,5 odsto; između 131 i 140 na sat je 4,5 posto, a preostalih dva-tri posto odlaze na veće brzine”, dodaje Rebić uz napomenu da se radi o malom uzorku.

    Primjena novih pravila počela je prije nekoliko dana na svih 35 naplatnih stanica u Srbiji.

    Analiza prekoračenja

    Policija će, prije početka sankcioniranja, morati provesti analizu gdje se prave najveća prekoračenja.

    “Do početka septembra, kad će najverovatnije početi sankcionisanje, vozači koji se kreću auto-putevima i dobijaju fiskalni račun, mogu se uveriti u to koliko voze i da se naviknu na ovakav način rada”, objasnio je Rebić.

    Podaci o brzini kretanja će se vlasnicima vozila slati na kućnu adresu, a o čemu će se oni morati naknadno izjasniti.

    Direktor policije Rebić dodaje da se radi na tome da policijski službenici automatski na naplatnim rampama dobivaju podatke o izmjerenoj srednjoj brzini, kako bi mogli odmah reagirati, naročito zbog vozača iz inozemstva.

    Austrijska iskustva

    “Mi ćemo prvo izvršiti analizu i svakako krenuti od sankcionisanja onih vozača koji najviše prekoračuju brzinu. Ostaje poruka vozačima da poštuju ograničenje i da voze u skladu sa propisima”, rekao je Rebić.

    Naveo je i primjer europskih zemalja u kojima je zbog kažnjavanja svih vozača koji su prekršili ograničenje došlo do zagušenja u sistemu. Sada su, kaže, te zemlje odlučile sistem za mjerenje uključivati periodično i na pojedinim mjestima.

    Ovakav način mjerenja nije nov. U Austriji se primjenjuje 14 godina, a broj prometnih nesreća je na određenim dionicama prepolovljen.

    Ostavite komentar. NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove portala Otisak.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja jer takvi komentari neće biti objavljeni. Otisak.ba zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja.

    Molimo Vas unesite komentar
    Molimo Vas unesite Vaše ime ovdje

    eighty five ÷ 17 =