More

    Raste potražnja turista za autokamp odmorima

    Autokampovi u Bosni i Hercegovini bilježe sve veću popularnost, privlačeći turiste iz Evrope i domaće ljubitelje prirode. Od mirnih kampova u Blagaju do uzbudljivih lokacija uz rijeku Unu, ova vrsta smještaja nudi autentično iskustvo boravka u prirodi, s proširenom sezonom i raznovrsnim sadržajima. Naročito su popularni među turistima koji cijene prirodne ljepote Bosne i Hercegovine.

    Prema dostupnim podacima, većina posjetitelja autokampova u našoj državi dolazi iz inostranstva, naročito iz Njemačke, Austrije, Slovenije, i Hrvatske. Domaći turisti također predstavljaju važan dio posjetilaca, posebno za vikend boravke

    Blagaj, s historijskom Tekijom i rijekom Bunu, privlači kampera zbog svoje mirne atmosfere i blizine Mostara.

    Prema informacijama iz Auto Camp Blagaja za Bloomberg Adriju, tokom godina je zabilježen značajan porast broja gostiju i dužine njihovog boravka. Prije 15-tak godina, turisti su se u kampu zadržavali svega dan ili dva, a sezona je trajala samo tokom jula i augusta.

    Međutim, od 2017. i 2018. godine, turizam je u potpunosti oživio.

    Danas, sezona traje više od pola godine, počinje početkom marta i završava krajem oktobra. Od 2018. i 2019. godine, sezona se produžila, a najveći broj turista dolazi iz Njemačke, čak 70 posto, zatim iz Holandije, Austrije i Slovenije, dok domaći posjetioci dolaze rijetko.

    Kako navode iz kampa, turisti se na početku i kraju sezone zadržavaju od tri do pet dana, dok tokom jula i augusta borave do tri dana. Cijene su ostale stabilne od osnivanja kampa,  i kreću se od 10 do 25 eura po noći, u zavisnosti od sezone i veličine grupe.

    Kamp nudi 50 mjesta. “Iznenađujuće je kako se turisti vraćaju svake godine. Primijetili smo da porodice koje su dolazile nekada s djecom, sada ta djeca dolaze sami – kao odrasli ljudi,” navode iz kampa.

    Cijene i ponuda smještaja

    Cijene za boravak u autokampovima u BiH variraju ovisno o lokaciji, sezoni i vrsti smještaja. U prosjeku, cijene po noći za mjesto za šator ili kamp prikolicu iznose od 10 do 20 eura, dok su luksuzniji kampovi sa dodatnim sadržajima skuplji, s cijenama koje mogu doseći i do 40 eura po noći.

    Globalni trend

    Tržište kampiranja i karavaninga bilježi značajan rast na globalnom nivou, s predviđenom godišnjom stopom rasta (CAGR) od 10,4 posto od 2022. do 2030. godine. Ovaj porast popularnosti pripisuje se rastućem interesu mlađih generacija, naročito milenijalaca, za avanturističkim i prirodnim oblicima odmora.

    Najveći broj kampera u Evropi dolazi iz starosne grupe od 30 do 54 godine, koja čini oko 45 posto svih kampera.

    Autokampiranje nude fleksibilnost i pristupačnost, što privlači turiste koji žele izbjeći tradicionalne hotelske aranžmane. Različite vrste kampiranja, od osnovnih šatora do luksuznog glampinga, sve više dobijaju na značaju, pružajući raznovrsne opcije za različite tipove putnika.

    POSLEDNJE VIJESTI

    - Advertisement -

    POVEZANE VIJESTI

    Ostavite komentar. NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove portala Otisak.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja jer takvi komentari neće biti objavljeni. Otisak.ba zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja.

    Molimo Vas unesite komentar
    Molimo Vas unesite Vaše ime ovdje

    fifty two − forty nine =