More

    Procurili putni nalozi Charlesa Michela i Ursule von der Leyen, oglasio se glasnogovornik

    - Advertisement -

    Dok građanima najavljuju ambiciozne pakete mjera kojima Evropu već do 2030. žele učiniti klimatski neutralnom, čelnici Evropske unije ne libe se učestalo koristiti privatne avione za svoja brojna poslovna putovanja.

    Štaviše, prema putnim nalozima, u koje je uvid dobila redakcija portala Politico, predsjednik Evropskog vijeća Charles Michel privatnim se avionom poslužio za čak 72 od ukupno 112 poslovnih putovanja. Ironija kao da ne može biti veća ako se u obzir uzme da su među putovanjima na koja se šef Evropskog vijeća zaputio privatnim avionom bili i klimatski summiti u Egiptu i Glasgowu na kojima je Michel sudionicima naglasio potrebu “odlučnih i ambicioznih mjera u borbi protiv klimatskih promjena”.

    “Klima nam drži revolver na sljepoočnici”, poručio je iz egipatskog resorta Sharm el-Sheikh, u kojem se u novembru održao COP27, sudionicima koji su, za razliku od čelnika Evropskoga vijeća, zbog prirode same konferencije vodili računa da u Egipat otputuju ekološki prihvatljivijim komercijalnim letovima.

    Vrijedi napomenuti kako mu se u privatnom avionu za Egipat pridružila i šefica Komisije Ursula von der Leyen koja zbog prenatrpanog rasporeda rijetko kad uspijeva koristiti zelenija prijevozna sredstva, kako objašnjava njezin glasnogovornik Eric Mamer.

    “Treba naglasiti da su Michel i von der Leyen sa svojim timovima putovali jednim zrakoplovom, zbog čega su u datim okolnostima pokušali optimizirati putovanje i smanjiti ugljični dioksid”, stoji u objašnjenju.

    Prema podacima nevladine organizacije Transport & Environment, privatni avion po satu leta emitira dvije tone ugljikova dioksida, što znači da je u pet sati putovanja prema egipatskom resortu Sharm el-Sheikh EU dvoje čelnika EU prema konzervativnoj procjeni emitiralo čak 20 tona CO2. Usporedbe radi, prosječni Evropljanin godišnje emitira samo sedam tona ugljikova dioksida.

    No, upravo tim Evropljanima Komisija najavljuje vrlo rigorozne pakete mjera kojima ih želi motivirati da na svojim putovanjima što rjeđe koriste avion kao prijevozno sredstvo, zbog čega se mora postaviti i više nego očito pitanje – smatraju li europski dužnosnici da za njih vrijede neka druga pravila igre?

    Otisak.ba

    - Advertisement -spot_imgspot_img

    POSLEDNJE VIJESTI

    - Advertisement -

    POVEZANE VIJESTI

    - Advertisement -spot_img

    Ostavite komentar. NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove portala Otisak.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja jer takvi komentari neće biti objavljeni. Otisak.ba zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja.

    Molimo Vas unesite komentar
    Molimo Vas unesite Vaše ime ovdje

    93 − = ninety two