Položen kamen temeljac za izgradnju sportske dvorane u Potočarima

Polaganjem kamena temeljca danas je ozvaničen početak radova na izgradnji sportske dvorane u JU Druga osnovna škola, područna škola u Mjesnoj zajednici Potočari, koju pohađa 110 učenika, saopšteno je iz Vlade Brčko distrikta BiH.

Esed Kadrić, gradonačelnik Brčko distrikta BiH, istakao je da je ovo jedna od pet sportskih sala koje se trenutno grade na području Brčko distrikta BiH.

„Ovo je potvrda našeg usaglašenog političkog principa o ujednačenom ulaganju na svim područjima distrikta Brčko. Ovu školu pohađaju djeca koja gravitiraju iz pet mjesnih zajednica i ukazala se prijeka potreba da se uradi fiskulturna dvorana“, rekao je gradonačelnik Kadrić.

On je podsjetio da je Vlada Distrikta u prethodnom sazivu realizovala sve pripremne radnje za ovaj projekat, i istakao da je sadašnji saziv užurbanim aktivnostima osigurao uslove da danas krene izgradnja.

„Nastavljamo s javnim ulaganjima i u vrijeme pandemije izgradnjom neophodne infrastrukture i stvaranjem jednakih uslova za sve učenike“, zaključio je Kadrić.

Siniša Milić, predsjednik Skupštine Brčko distrikta BiH, naglasio je da dvorana neće služiti samo za odvijanje nastave već da će imati svoju funkciju i za sportske klubove i udruženja koja se rekreativno bave sportom.

„U tom smislu ovaj projekat će pokazati svoju opravdanost. Nastavit ćemo s ulaganjima u obrazovni sistem vodeći računa da je ulaganje u materijalno-tehničke pretpostavke za odgojno-obrazovni proces samo jedan segment tog procesa. Morat ćemo u narednom periodu više pažnje posvetiti i kadrovskim rješenjima i ukupnoj organizaciji nastave kako bi Brčko održalo epitet područja u kojem se nastavni procesi i odgoj djece odvija na kvalitetan način“, zaključio je Milić.

Mario Babić, direktor škole, istakao je da ova sala ima veliki značaj i za učenike i za nastavnike, ali i građane koji žive na ovom prostoru.

„Nadam se da će brzo biti okončani radovi jer su je bilo poteškoća prilikom izvođenja nastave fizičkog odgoja i nastavnici i učitelji su se dovijali kako na najbolji način realizovati nastavu“, zaključio je Babić.