OGLAS ZA POSAO: Projekt menadžer i projekt asistent pri Privrednoj komori Brčko distrikta BiH

    Foto/Ilustracija

    Povodom realizacije projekta „HelpDesk for business entities“ podržanog od strane Evropske unije i vlade SR Njemačke u okviru projekta EU4Business Recovery, Privredna komora Brčko distrikta BiH raspisuje oglas za posao za sljedeće pozicije:

    1. Projekt menadžer (50% radnog vremena) – 1 osoba
    2. Projekt asistent (puno radno vrijeme) – 1 osoba

    Period angažmana: od 07.10.2021. do 30.09.2022. godine (sa mogućnošću produženja)

    1. Radni zadaci  za poziciju Projekt menadžera:
      1. Upravljanje projektnim aktivnostima u skladu sa projektnim prijedlogom
      1. Priprema i sprovođenje procedure nabavki roba i usluga prema definisanim pravilima GIZ-a, te nadgledanje njihovog izvršenja
      1. Koordinacija internih i eksternih sastanaka
      1. Upravljanje projektnim finansijskim sredstvima
      1. Nadzor nad prihvatljivošću troškova prema EU i GIZ-ovim standardima
      1. Stalna komunikacija, izvještavanje i koordinacija aktivnosti sa administrativnim osobljem GIZ-a i predstavnicima Privredne komore Brčko distrikta BiH
      1. Izrada narativnih, finansijskih i svih ostalih projektnih izvještaja nastalih u vezi projekta
      1. Asistiranje u monitoringu i reviziji projektnih aktivnosti
      1. Ispunjavanje ostalih radnih zadataka nastalih u vezi realizacije projekta
    2. Radni zadaci  za Projekt asistenta:
      1. Arhiviranje projektne dokumentacije
      1. Finansijsko administriranje projektne dokumentacije
      1. Asistiranje projekt menadžeru u njegovim radnim zadacima povodom implementacije projektnih aktivnosti
    1. Potrebne kvalifikacije i kompetencije za Projekt menadžera:
    2. Radno iskustvo  minimalno 4 godine
    3. Iskustvo u radu sa međunarodnim donatorima minimalno 2 godine
    4. Poznavanje Process Communication modela
    5. Odlično poznavanje rada na računaru i upotreba računarskih aplikacija
    6. Strogo povjerljivo i odgovorno rukovanje podacima i informacijama
    7. Stroga pažnja na detalje i poštivanje finansijskih pravila i smjernica EU i GIZ
    8. Izvrsne organizacione sposobnosti
    9. Odlično poznavanje i upotreba engleskog jezika
    10. Visoka posvećenost poslu i snažna volja za sticanjem novih znanja
    11. Potrebne kvalifikacije i kompetencije za Projekt asistenta:
    12. Radno iskustvo  minimalno 2 godine
    13. Iskustvo u radu sa međunarodnim donatorima minimalno 1 godine
    14. Poznavanje Process Communication modela
    15. Odlično poznavanje rada na računaru i upotreba računarskih aplikacija
    16. Strogo povjerljivo i odgovorno rukovanje podacima i informacijama
    17. Stroga pažnja na detalje i poštivanje finansijskih pravila i smjernica EU i GIZ
    18. Izvrsne organizacione sposobnosti
    19. Odlično poznavanje i upotreba engleskog jezika
    20. Visoka posvećenost poslu i snažna volja za sticanjem novih znanja

    Ukoliko se smatrate kompetentnim i zainteresovani ste za neku od navedene dvije radne pozicije, dostavite nam skeniran Vaš CV i pismo namjere, zajedno sa propratnom dokumentacijom koja potvrđuje Vaše kvalifikacije i kompetencije na email adresu: pkomora.bd@gmail.com najkasnije do 04.10.2021. godine do 15:00h.

    Samo kandidati koji uđu u najuži izbor biće obaviješteni putem email-a.

    Privredna komora Brčko distrikta BiH
    --