Povodom realizacije projekta „HelpDesk for business entities“ podržanog od strane Evropske unije i vlade SR Njemačke u okviru projekta EU4Business Recovery, Privredna komora Brčko distrikta BiH raspisuje oglas za posao za sljedeće pozicije:
- Projekt menadžer (50% radnog vremena) – 1 osoba
- Projekt asistent (puno radno vrijeme) – 1 osoba
Period angažmana: od 07.10.2021. do 30.09.2022. godine (sa mogućnošću produženja)
- Radni zadaci za poziciju Projekt menadžera:
- Upravljanje projektnim aktivnostima u skladu sa projektnim prijedlogom
- Priprema i sprovođenje procedure nabavki roba i usluga prema definisanim pravilima GIZ-a, te nadgledanje njihovog izvršenja
- Koordinacija internih i eksternih sastanaka
- Upravljanje projektnim finansijskim sredstvima
- Nadzor nad prihvatljivošću troškova prema EU i GIZ-ovim standardima
- Stalna komunikacija, izvještavanje i koordinacija aktivnosti sa administrativnim osobljem GIZ-a i predstavnicima Privredne komore Brčko distrikta BiH
- Izrada narativnih, finansijskih i svih ostalih projektnih izvještaja nastalih u vezi projekta
- Asistiranje u monitoringu i reviziji projektnih aktivnosti
- Ispunjavanje ostalih radnih zadataka nastalih u vezi realizacije projekta
- Radni zadaci za Projekt asistenta:
- Arhiviranje projektne dokumentacije
- Finansijsko administriranje projektne dokumentacije
- Asistiranje projekt menadžeru u njegovim radnim zadacima povodom implementacije projektnih aktivnosti
- Potrebne kvalifikacije i kompetencije za Projekt menadžera:
- Radno iskustvo minimalno 4 godine
- Iskustvo u radu sa međunarodnim donatorima minimalno 2 godine
- Poznavanje Process Communication modela
- Odlično poznavanje rada na računaru i upotreba računarskih aplikacija
- Strogo povjerljivo i odgovorno rukovanje podacima i informacijama
- Stroga pažnja na detalje i poštivanje finansijskih pravila i smjernica EU i GIZ
- Izvrsne organizacione sposobnosti
- Odlično poznavanje i upotreba engleskog jezika
- Visoka posvećenost poslu i snažna volja za sticanjem novih znanja
- Potrebne kvalifikacije i kompetencije za Projekt asistenta:
- Radno iskustvo minimalno 2 godine
- Iskustvo u radu sa međunarodnim donatorima minimalno 1 godine
- Poznavanje Process Communication modela
- Odlično poznavanje rada na računaru i upotreba računarskih aplikacija
- Strogo povjerljivo i odgovorno rukovanje podacima i informacijama
- Stroga pažnja na detalje i poštivanje finansijskih pravila i smjernica EU i GIZ
- Izvrsne organizacione sposobnosti
- Odlično poznavanje i upotreba engleskog jezika
- Visoka posvećenost poslu i snažna volja za sticanjem novih znanja
Ukoliko se smatrate kompetentnim i zainteresovani ste za neku od navedene dvije radne pozicije, dostavite nam skeniran Vaš CV i pismo namjere, zajedno sa propratnom dokumentacijom koja potvrđuje Vaše kvalifikacije i kompetencije na email adresu: pkomora.bd@gmail.com najkasnije do 04.10.2021. godine do 15:00h.
Samo kandidati koji uđu u najuži izbor biće obaviješteni putem email-a.
Privredna komora Brčko distrikta BiH