Nedim Hamzabegović: O HIT-u pod hitno

    Licemjerno je da privatna televizija koristi budžetski novac poreskih obveznika građana najbrojnijeg naroda u državi i distriktu ali ne mogu izgovoriti pun naziv armije priznate od čitavog slobodarskog svijeta, piše Hamzabegović.

    Već dugi niz godina uređivačka politika te medijske kuće nije odmakla od početne koncepcije očiglednog favoriziranja jednog naroda, piše autor [tvprofile.net]

    Piše: Nedim Hamzabegović

    Bez namjere da ovaj tekst doprinese podizanju međunacionalnih tenzija u ovo predizborno vrijeme i bude predizborni materijal nacionalnim politikanstvima, potrebno je da se jednom osvrnemo oko sebe i otvorimo temu koja je važna za javni diskurs.

    U distriktu osim online medija postoji Radio Brčko kao javno preduzeće koje konstantno posluje kao da je na infuziji i privatna RTV HIT. Nekada ranije je bio dogovor da se osim Radija ustanovi i televizija Brčko distrikta u okviru postojećeg javnog preduzeća ali je nekom bilo neprihvatljivo da se dogovor ispoštuje jer bi medijska dominacija jednog naroda u tom slučaju bila nemoguća.

    O ovom pitanju niko odavno i ne misli a kamoli da govori i aktuelizira ga.

    Radio i televizija HIT je nastavio da egzistira nakon uspostave distrikta dok su neke TV kuće iz tog vremena ugašene.

    Već dugi niz godina uređivačka politika te medijske kuće nije odmakla od početne koncepcije očiglednog favoriziranja jednog naroda. U svojim emisijama dotična televizija osim brčanskih zbivanja mahom emitira događaje iz sredina sa većinskim srpskim stanovništvom iako u brčanskom komšiluku ima i općina sa većinskim bošnjačkim  stanovništvom.

    Čak su im interesantnija zbivanja i u drugim državama nego naprimjer u nekoj sredini sa bošnjačkim i hrvatskim građanima u samom distriktu.

    O čem se konkretno radi?

    Povod ovog pisanja na ovu temu jeste redovno korištenje konstrukcije „takozvana“ kod pominjanja Armije Republike Bosne i Hercegovine koja je bila regularna vojna snaga suverene i međunarodno priznate države dok za druge dvije paravojne vojne komponente nikad ne koriste istu jezičku konstrukciju.

    Ne spori niko pravo privatne televizije na uređivačku politiku ali je sporno što ista televizija egzistira pomoću znatnog iznosa iz brčanskog budžeta.

    Bošnjake vrijeđa takav odnos jedne medijske kuće prema armiji koja je njima osigurala slobodu i očuvanje suverene i cjelovite države. Licemjerno je da privatna televizija koristi budžetski novac poreskih obveznika građana najbrojnijeg naroda u državi i distriktu ali ne mogu izgovoriti pun naziv armije priznate od čitavog slobodarskog svijeta.

    Mogući epilog????

    Možda je vlasnik televizije ohrabren inertnim ponašanjem bošnjačkih predstavnika u vlasti, računajući da, ako su prešli preko mnogih ponižavajućih događaja i poteza partnera u vlasti iz druga dva naroda, vjerovatno će sigurno zažmiriti i na ovu uvredu i sve druge koje će vjerovatno doći.

    Pod hitno bošnjački predstavnici u većini moraju prekinuti praksu da podržavaju bilo kakvu saradnju sa RTV HIT sve dok ne prekine sa uvedljivim odnosom prema vrijednostima bošnjačkog naroda. U suprotnom se ne treba iznenaditi ako ista televizija počne koristiti istu konstrukciju i za bosanski jezik i druge vrijednosti bošnjačkog naroda.

    Istaknuta entitetska zastava u kabinetu aktuelnog gradonačelnika i kockasta kravata bivšeg gradonačelnika asociraju na ispipavanje terena u pripremi ostvarenja ciljeva na prostoru Brčko distrikta Bosne i Hercegovine zasnovanih na politikama koje vode njihove centrale.

    Stavovi izraženi u ovom tekstu su autorovi i ne odražavaju nužno uredničku politiku Otiska.

    Ostavite komentar. NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove portala Otisak.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja jer takvi komentari neće biti objavljeni. Otisak.ba zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja.

    Molimo Vas unesite komentar
    Molimo Vas unesite Vaše ime ovdje

    5 ÷ = five