Komunalno: Smanjeni troškovi za plate u administraciji

    [Ustupljeno Otisku]

    Upravni odbor JP “Komunalno Brčko” je, na prijedlog vršioca dužnosti direktora JP „Komunalno Brčko“, a u sklopu provođenja mjera iz Odluke o usvajanju prijedloga mjera za otklanjanje problema u funkcionisanju JP “Komunalno Brčko” d.o.o. Brčko distrikt BiH koju je Skupština Distrikta donijela u junu 2017. godine, donio odluku o korekciji plata zaposlenih u JP „Komunalno Brčko“ i utvrdio cijenu rada od 285 KM, koja je bila važeća do marta 2017. godine, odnosno prije smanjenja cijene rada za 10%, saopćeno je u petak iz ovog preduzeća.

    Korekcijom plata zaposlenih izvršena je određena preraspodjela zbog poređenja plata zaposlenih u administraciji preduzeća sa platama budžetskih radnika na istim ili sličnim pozicijima, što je takođe jedna od mjera Skupštine, koje su obavezujuće za odgovorne u JP „Komunalno Brčko“.

    Posljednjim korekcijama smanjeni su platni koeficijenti u prosjeku za 10 – 25% za rukovodne kadrove u preduzeću, kojih, prema važećoj sistematizaciji radnih mjesta, ima oko 40.

    Istovremeno izvršene su korekcije povećanja koeficijenata za NK radnike, KV i VKV električare, radnike na obezbjeđenju, vozače, očitače, operatere i inženjerski kadar. Sa povećanjem cijene rada i koeficijenata, za ove zaposlenike plate će u prosjeku biti povećane između 12 i 20%.

    Najniža neto plata nakon usvajanja novog prijedloga platnih koeficijenata za NK radnike, radnike na obezbjeđenju i održavanju je 498,75 KM, dok je najniža neto plata od marta 2017. godine do sada iznosila 427,50 KM.

    Najviša je plata pomoćnika direktora u iznosu od 2.080,50 KM, kod koje je platni koeficijent umanjen za oko 20% i sada je na nivou plate većine šefova pododjeljenja u Vladi Brčko distrikta BiH. Plata direktora javnog preduzeća definiše se u skladu sa Zakonom o javnim preduzećima Brčko distrikta BiH i ne može biti veća od plate šefa odjeljenja u Vladi Distrikta.

    Na ovaj način obezbijeđeno je dalje smanjivanje za izdvajanja po osnovu plata, koje je u 2016. godini iznosilo oko 10.400.000 KM, a u 2017. godini oko 9.600.000 KM. Izdvajanje za plate u 2018. godini, prema planu, ne bi trebalo da bude veće od 9.000.000 KM.

    Skupštinskim mjerama za otklanjanje problema u JP „Komunalno Brčko“ naložena je i izrada novog organizacionog plana preduzeća, te je u ovom trenutku u toku javni poziv za izbor konsultantske kuće, koja će, nakon procedure izbora, zajedno sa odgovarajućim stručnim timom JP „Komunalno Brčko“, sačiniti prijedlog nove organizacije rada. Biće izvršena i analiza postojećih procesa koji su opterećeni velikim brojem zaposlenih, naročito na administrativnim poslovima, kao i analiza rukovodnih radnih mjesta, te uspostavljena nova organizacija kojom će se optimizovati poslovni procesi, kao i broj zaposlenih koji će te procese realizovati, navodi se u saopćenju.

    “Još jednom ukazujemo da u sklopu ovih reformskih aktivnosti neće doći do privatizacije bilo kojeg organizacionog dijela JP Komunalno Brčko, kao ni do otpuštanja radnika, a sastavni dio novog organizaciong plana biće i plan implementacije kojim će se rješavati broj viška radnika. Aktivnosti na definisanju nove sistematizacije rada i novog organizacionog plana, trebalo bi, prema sadašnjem planu, da budu okončane do kraja septembra ove godine.”

    Ujedno, radi se i na prevazilaženju godinama prisutnom monopolskom poslovanju u oblasti pružanja osnovnih usluga preduzeća, te tržišnoj orijentaciji preduzeća i iznalaženju novih poslova, stoji na kraju saopćenja.

    Ostavite komentar. NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove portala Otisak.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja jer takvi komentari neće biti objavljeni. Otisak.ba zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja.

    Molimo Vas unesite komentar
    Molimo Vas unesite Vaše ime ovdje

    ÷ five = one