Radna jedinica “Vodovod i kanalizacija” Javnog preduzeća “Komunalno Brčko” započela je aktivnosti na provjeri vodovodnih instalacija, vodomjera i evidentiranog utroška na vodomjeru, da bi provjerili da li je došlo do kvara vodomjera ili drugih problema u radu, obavijestili su u četvrtak iz ovog javnog preduzeća, javlja Otisak.ba.
Iz Preduzeća navode da ova aktivnost zahtijeva i fizički ulazak radnika u objekte stanovanja.
Tim povodom u stambene objekte i zgrade zajedničkog stanovanja, u kojima je uveden sistem daljinskog očitanja, postavljena su obavještenja za stanare, da bi korisnici usluge vodosnabdijevanja na vrijeme bili informisani o razlozima zbog kojih će radnici RJ “Vodovod i kanalizacija” u narednom periodu kucati na vrata stanova.
Radnici će imati odgovarajuće akreditacije sa imenom i prezimenom i nosiće karakteristične uniforme plave boje sa natpisom Radne jedinice Vodovod i kanalizacija, navode iz Komunalnog.
“Naše sugrađane pozivamo na saradnju i obavještavamo da su u skladu sa Zakonom o komunalnim djelatnostima Brčko distrikta BiH dužni da omoguće ovlaštenom licu očitanje vodomjera. Takođe, u skladu s članom 46. Zakona o komunalnim djelatnostima, a u cilju omogućavanja kontrole vodovodne mreže i instalacija, radnicima koji imaju ovlaštenja potrebno je omogućiti slobodan pristup na sve dijelove nekretnine i u sve objekte u kojima su postavljene vodovodne instalacije preko kojih se vrši snabdijevanje vodom. Sa druge strane, ova aktivnost u interesu je i građana i Preduzeća, da bi se ažurirala evidencija kupaca vode i neispravne instalacije i vodomjeri doveli u ispravno stanje.”
Korisnike koji će biti odsutni duže vrijeme ili koji budu odsutni u vrijeme kontrole, a budu informisani da je njihov stambeni objekat kontrolisan, Komunalno poziva da putem besplatne info linije 0800 505 07 obavijeste o vremenu kada može ekipa RJ ViK da izvrši kontrolu vodovodnih instalacija u njihovim stambenim/poslovnim jedinicama.
Komunalno u sistemu kupaca vode ima više od 5.380 kupaca kod kojih se očitanje potrošnje vode vrši sistemom daljinskog – radijskog očitanja.
Kod oko 430 kupaca postoje poteškoće ili nemogućnost očitanja potrošnje, što je ustanovljeno proteklih nekoliko (zimskih) mjeseci.