More

    Komunalno Brčko vrši mjerenje zadovoljstva kupaca

    U skladu sa zahtjevima Sistema upravljanja kvalitetom ISO 9001:2015 i politikom kvaliteta, JP „Komunalno Brčko“ i ove godine provodi redovnu aktivnosti mjerenja zadovoljstva kupaca.

    Aktivnost provodi Služba za odnose s kupcima, koja poziva sve kupce i korisnike komunalnih  usluga da popune anketu i na taj način ocijene kvalitet, uslove i način pružanja usluga – distribuciju i snabdjevanje električnom energijom, proizvodnju i distribuciju vode, prikupljanje otpada, održavanje javnih površina, odnos prema kupcima, odnosno cjelokupan rad JP „Komunalno Brčko“.

    Anketne listiće kupci mogu popuniti na šalterima Blagajne i Info centra preduzeća svakim radnim danom od 7:00 do 19:00 sati, preuzeti sa web stranice ili zatražiti putem info@komunalno.ba. Anketiranje se vrši i na terenu posredstvom revizora komunalnih usluga.

    Ovu aktivnost preduzeće realizuje još od 2010. godine, jer su kvalitet u poslovanju i usmjerenost na kupce strateška usmjerenja i temeljne vrijednosti kojima se preduzeće rukovodi.

    Anketni listić možete preuzeti OVDJE.

    Otisak.ba

    Ostavite komentar. NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove portala Otisak.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja jer takvi komentari neće biti objavljeni. Otisak.ba zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja.

    Molimo Vas unesite komentar
    Molimo Vas unesite Vaše ime ovdje

    ÷ eight = 1

    Čitano

    Povezani članci