Novinar: Adis Mujdanović
U skladu sa zahtjevima Sistema upravljanja kvalitetom ISO 9001:2015 i politikom kvaliteta, JP „Komunalno Brčko“ i ove godine provodi redovnu aktivnost mjerenja zadovoljstva kupaca, koje će trajati do kraja augusta.
Istraživanje stavova i razumijevanje iskustava kupaca realiziraju još od 2010. godine, nastojeći da unaprijede zadovoljstvo kupaca i ujedno kvalitet poslovanja radnih jedinica i preduzeća u cjelini.
Pozivaju sve svoje kupce i korisnike usluga da popune anketni listić i na taj način ocijene kvalitet, uslove i način pružanja njihovih usluga: distribuciju i snabdijevanje električnom energijom, proizvodnju i distribuciju vode, prikupljanje otpada, održavanje javnih površina, kao i cjelokupan rad JP „Komunalnog Brčko“.
Anketne listiće kupci mogu popuniti na šalterima Blagajne preduzeća svakim radnim danom od 7 do 19 sati, preuzeti sa web-stranice ili zatražiti putem info@komunalno.ba.
„Kvalitet i usmjerenost na kupce naša su strateška usmjerenja i temeljne vrijednosti kojima se rukovodimo, a poboljšanje kvaliteta usluga misija koja usmjerava naše poslovanje“, naglasili su iz Komunalnog.