Komunalno Brčko: Evidentirano 150 novih kupaca

    Neki od novih kupaca već su dobili svoj mjesečni račun, a ostalima to tek slijedi.

    [Ustupljeno Otisku - Ilustracija]

    Za mjesec i po dana provjere podataka o korisnicima usluga JP “Komunalno Brčko”, prije svega usluge odvoza smeća, evidentirano je 150 novih kupaca. Od nešto više od 300 predviđenih hodova, do sada je obrađeno 47 na kojima je 3.212 građana, a provjereno je njih 2.702, saopćeno je danas iz ovog javnog preduzeća.

    Neki od novih kupaca već su dobili svoj mjesečni račun, a ostalima to tek slijedi.

    Sredinom jula ove godine zaposlenici JP “Komunalno Brčko” započeli su sa provjerom podataka na terenu, koji se odnose na građane koji koriste usluge preduzeća, ali za to ne izmiruju obaveze, jer se ne vode kao kupci ili borave u inostranstvu, a usluge JP “Komunalno Brčko” koriste povremeno, u dužim vremenskim intervalima prilikom kraćeg boravka i/ili godišnjih odmora, te je potrebno da budu evidentirani kao “kupci u inostranstvu”, čime su im godišnji troškovi, posebno za odvoz smeća, smanjenji.

    Ovo je treća faza aktivnosti tokom koje je izvršena kontrola oko 65.000 računa za sve tri usluge – isporučenu električnu energiju, vodu i uslugu odvoza smeća. U prvoj fazi, tokom marta i aprila, izvršen je fizički pregled računa, u drugoj fazi identifikovani nedostaci provjeravani su u elektronskoj evidenciji, a u ovoj fazi zaposlenici preduzeća fizički – na terenu, na licu mjesta, provjeravaju da li određeni kupci zaista nelegalno koriste usluge preduzeća, prvenstveno uslugu vodosnabdijevanja i prikupljanja i odvoza smeća. Analizom softverskih podataka o evidentiranim kupcima, njihovim računima i komunalnim uslugama koje, prema tim evidencijama koriste, te provjerama na terenu, biće izvršeno usklađivanje baza podataka kupaca.

    “Molimo sugrađane da imaju razumijevanja prema našim zaposlenicima koji rade na prikupljanju podataka i informacija. Zaposlenici imaju odgovarajuće legitimacije, a razgovor sa građanima je informativne prirode, odnosno radnici ne vrše nikakvu naplatu za isporučene usluge na terenu”, navodi se u saopćenju.

    Ova aktivnost je trajnog karaktera i ima za cilj uključivanje svih vlasnika i/ili korisnika stambenih i poslovnih prostora, kao i stvarnih korisnika usluga preduzeća, u bazu podataka kupaca, na osnovu čega će im se isporučivati računi za korištenje usluga na mjesečnom nivou.

    Ostavite komentar. NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove portala Otisak.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja jer takvi komentari neće biti objavljeni. Otisak.ba zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja.

    Molimo Vas unesite komentar
    Molimo Vas unesite Vaše ime ovdje

    1 × = five