Autoceste Federacije BiH objavile su početkom jula informaciju o tome kako je počeo izbor za izvođača radova na tunelu Prenj koji predstavlja najsloženiji građevinski poduhvat za cijeli Koridor 5C.
Tunel Prenj predstavljat će tehnički najzahtjevniji i sa stajališta struke jedan od najkompleksnijih objekata u historiji građevinarstva Bosne i Hercegovine.
Ovaj tunel bit će lociran u centralnom masivu planine Prenj i imat će dužinu od 10,45 kilometara i bit će prvi cestovni tunel koji prelazi granicu od šest kilometara. Izgradnja i opremanje obje tunelske cijevi radit će se paralelno, a početak radova se očekuje u prvoj polovini naredne godine.
Iako je projekat sam po sebi izuzetno zahtijevan i impozantan, te će uveliko skratiti putovanje od Sarajeva do Mostara, kuriozitet je i to što će tunel Prenj nakon izgradnje biti među deset najdužih cestovnih tunela u Evropi koji su trenutno u upotrebi.