More

    Jeste li isprobali brazilsku dijetu: Za mjesec dana i do 10 kilograma manje

    - Advertisement -

    Ljeto je stiglo i krajnje je vrijeme da se pozabavimo svojom figurom. Ona “famozna tri kilograma” nikako da skinemo, celulit se nagomilao od sjedenja i začinjene hrane, pa su brze dijete najprimamiljvije rješenje.

    Preporučuju se one koje ne traže previše odricanja, a brazilska dijeta je popularna jer je glavno pravilo da se jede pet puta u danu. Na jelovniku se uglavnom nalaze voće i povrće, a važno je da se obroci ne preskaču. Brazilska dijeta se drži oko mjesec dana i može da se izgubi do 10 kilograma.

    Brazilska dijeta – jelovnik za sedam dana

    Ponedjeljak
    • Doručak: banana, pomorandža, čaša soka od cijeđene pomorandže
    • Užina: sok od cijeđene pomorandže i jedan tost
    • Ručak: 100 grama kuvane bijele ribe, 100 grama salate od sirovog povrća po izboru (za salatu možete koristiti hranu bogatu vlaknima za pospješivanje probave)
    • Večera: Ista kao i ručak
    • Užina: čaša soka od cijeđene pomorandže i jedan tost
    Utorak
    • Doručak: jedno meko kuvano jaje, čaša soka od jabuke
    • Užina: 1 tost, čaša soka od jabuke
    • Ručak: 100 grama kuvanog mesa, 2 kuvana krompira i 4 lista zelene salate
    • Večera: 200 grama kuvane ribe, tvrdo kuvano jaje, zelena salata, grašak
    • Užina: čaša soka od jabuke i tost
    Srijeda
    • Doručak: jedna šoljica nemasnog mlijeka i jedan tost
    • Užina: 100 grama nemasnog sira
    • Ručak: 100 grama pirinča, 150 grama salate od svježeg kupusa sa prelivom od jednog limuna i jednom kašičicom sjeckanog peršuna
    • Večera: 100 grama kuvanog mesa, četiri lista zelene salate i jabuka
    • Užina: čaša soka od jabuke i jedan tost
    Četvrtak
    • Doručak: Čaša soka od ananasa, 60 grama svježeg ananasa
    • Užina: 1 šoljica soka od ananasa i tost
    • Ručak: 100 grama kuvanog mesa, mali komad sira i jedna pomorandža
    • Večera: dva kuvana krompira, 150 grama salate od svježe narendane šargarepe s malo suncokretovog ili maslinovog ulja
    • Užina: čaša soka od ananasa i tost
    Petak
    • Doručak: jedna šoljica nemasnog mlijeka i jedan tost
    • Užina: 100 grama nemasnog sira
    • Ručak: 100 grama pirinča, 150 grama salate od svježeg kupusa sa prelivom od jednog limuna i jednom kašičicom sjeckanog peršuna
    • Večera: 100 grama kuvanog mesa, četiri lista zelene salate i jabuka
    Subota
    • Doručak: čaša soka od jabuke, komad tosta
    • Užina: 150 grama kuvane salate od cvekle s malo biljnog ulja
    • Ručak: tanjir čorbe od povrća, pečuraka ili riblja čorba uz komad hljeba
    • Večera: 100 grama prženih pečuraka i 100 grama salate od sirovog povrća po želji
    • Užina čaša soka od jabuke i 2 keksa s maslacem
    Nedjelja
    • Doručak: jedna banana i šaka suvog grožđa
    • Užina: čaša soka od šargarete i tost
    • Ručak: 100 grama skuvanog mesa, 100 grama salate od svježeg kupusa, mladi luk i sok od jednog limuna
    • Večera: jedan tanjir svježeg povrća ili povrćna, riblja ili čorba od pečuraka, 100 grama voća po želji i četiri lista zelene salate
    • Užina: čaša soka od jabuke i dvije sušene smokve.
    - Advertisement -spot_imgspot_img

    POSLEDNJE VIJESTI

    - Advertisement -

    POVEZANE VIJESTI

    - Advertisement -spot_img

    Ostavite komentar. NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove portala Otisak.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja jer takvi komentari neće biti objavljeni. Otisak.ba zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja.

    Molimo Vas unesite komentar
    Molimo Vas unesite Vaše ime ovdje

    six × one =