More

    Brčanska pijaca: Prednosti i nedostaci online trgovine

    Na društvenoj mreži Facebook već neko vrijeme egzistira Facebook grupa “Brčanska pijaca”, a koja trenutno broji više od 50.000 članova.

    Novi uslovi trgovine nisu mogli obići niti obične građane. Konstantna potreba za usavršavanjem, praćenjem razvoja tehnike i tehnologije, ali i Internet trgovine, doveli su do toga da danas preko svog računara ili mobitela možete ugovoriti sve detalje kupovine odnosno prodaje određenog artikla.

    Jedna takva priča dolazi nam direktno iz Brčkog. Naime, na društvenoj mreži Facebook već neko vrijeme egzistira Facebook grupa “Brčanska pijaca”, a koja trenutno broji više od 50.000 članova.

    Građani aktivno nude svoje proizvode, bilo da se radi o novim ili polovnim. Nude zamjene i različite kompenzacije. Bilo kako bilo, na ovoj grupi se dnevno finalizira i do nekoliko desetina transakcija, a grupa iz dana u dan broji sve više i više članova.

    Prednosti online trgovine

    Internet kupovina, prodaja i razmjena doveli su trgovinu generalno na jedan efikasniji nivo.

    Prosječan korisnik Interneta može da bez velikih napora brzo dođe do tražene robe. Prošireno tržište je pojednostavilo i kontakt te sve ovo izgleda baš kao jedna online pijaca, gdje se kupac može u potpunosti informisati o detaljima proizvoda. Vizuelnost proizvoda je dostupna, a detalji i pregovori se vrše upravo na ovoj platformi. Stoga se može reći da se na neki način i pijaca danas propisno digitalizirala.

    Nedostaci Internet trgovanja

    Kao i svaki oblik trgovine, i ovaj, isto tako, ima određene nedostatke. Sa aspekta kupca to je nedostatak kontrole kvaliteta ukoliko se ne ostvari fizički kontakt, odnosno ako se lično ne provjeri stanje proizvoda. Sa aspekta prodavca postoji više nedostataka, ali nekako najzvučnije je stanje kada kupac još “ozbiljno” ne doživljava nove uslove trgovanja. Naravno, postoji tu mnogo nedostataka, ali postavlja se pitanje koliko to zapravo utiče na privredu u društvu u kojem živimo? Nije javna tajna da na nivou Brčko distrikta i Bosne i Hercegovine ne postoji zakon o Internet trgovini. Na ovaj način država nema učešća u ovakvim transakcijama, ali to ne znači da za neko vrijeme i ovo tržište neće biti regulisano.

    Facebook grupa “Brčanska pijaca”, bez obzira na sve, povezala je mnoge naše građane i o njoj se priča. Za kratko vrijeme postigla je intrigantan uspjeh u oblasti povezivanja kupaca i prodavaca te su ljudi, po svemu sudeći, jako zadovoljni novim Internet štandovima.

    Jedinstvena pravila trgovine i olakšana komunikacija između građana je budućnost našeg poslovanja a, prema svemu sudeći, “Brčanska pijaca” je prvi korak ka novim metodama poslovanja.

    Autor: Safet Imamović
    SourcePsb.ba

    POSLEDNJE VIJESTI

    - Advertisement -

    POVEZANE VIJESTI

    Ostavite komentar. NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove portala Otisak.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja jer takvi komentari neće biti objavljeni. Otisak.ba zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja.

    Molimo Vas unesite komentar
    Molimo Vas unesite Vaše ime ovdje

    eighty four ÷ = fourteen