YouTube izbrisao više od 150.000 snimaka djece

    Reklame za velike firme koje se pojavljuju uz snimke djece izazivaju pedofilske komentare korisnika, tvrdi 'The Times'.

    YouTube je nedavno postrožio svoj pristup prema videosnimkama i komentarima o djeci [EPA]

    Američka stranica YouTube, kojoj je vlasnik Google, izbrisala je desetke tisuća videosnimaka djece popraćene vrlo neprikladnim i u nekim slučajevima pedofilskim komentarima, navela je ta platforma, koja pokušava umiriti reklamne oglašivače.

    Nedavno objavljeni članak u britanskom listu The Times upozorio je da se reklame za velike tvrtke poput Adidasa, Amazona ili Marsa pojavljuju na YouTubeu uz videosnimke djece ili adolescenata, koje izazivaju pedofilske komentare korisnika.

    Prema drugim medijima, nekoliko je oglašivača odlučilo da više neće postavljati reklame na YouTube iz tog razloga.

    Američka informatička tvrtka HP potvrdila je agenciji France-Presse da je odmah tražila od Googlea da izbriše sve njezine reklame na YouTubeu.

    YouTube je naveo da je izbrisao stotine računa i više od 150.000 problematičnih videosnimaka.

    Blokirani i komentari

    YouTube, kojemu reklame donose najveći dio zarade, također je zabranio reklame uz više od dva milijuna videa i 50.000 kanala koji su se predstavljali kao obiteljski kanali, ali to nisu bili.

    Tvrtka je također blokirala komentare za 625.000 videosnimaka.

    “Jasna je naša politika protiv videosnimaka i komentara na YouTubeu koji seksualiziraju ili iskorištavaju djecu i mi je primjenjujemo drastično svaki put kad smo upozoreni na takav sadržaj”, rekao je neimenovani glasnogovornik YouTubea.

    Stranica je nedavno postrožila svoj pristup prema videosnimkama i komentarima o djeci.

    Drugi put problemi za YouTube

    Na pitanje je li platforma bila izložena bojkotu nekih oglašivača glasnogovornik je tek odgovorio da nijedna reklama ne bi trebala biti objavljena paralelno s takvim sadržajem.

    Drugi put ove godine YouTube je suočen s tim tipom polemike s obzirom na to da je članak The Timesa, objavljen prošlog proljeća, navodio da se reklame postavljaju blizu antisemitskih sadržaja, tekstova koji potiču na mržnju ili uzdižu terorizam.

    Tada je Google obećao tim oglašivačima da reklame neće biti smještene blizu upitnih sadržaja.

    Britanska podružnica Havasa, banka HSBC, BBC, pa čak i britanska vlada, među ostalima, odlučili su prekinuti oglašavanje na nekoliko Googleovih platformi, među kojima i na YouTubeu.

    Ostavite komentar. NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove portala Otisak.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja jer takvi komentari neće biti objavljeni. Otisak.ba zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja.

    Molimo Vas unesite komentar
    Molimo Vas unesite Vaše ime ovdje

    seventy two ÷ = nine