Baner

PUTNICI: KOLEKTIVNO ĆEMO TUŽITI „TRAVEL HOUSE“, „TRAVEL HOUSE“: IZNENAĐENI PRIMJEDBAMA

E-mail Ispis PDF
travel-house-nNa mail redakcije „otisak.ba“ stigao je kolektivni prigovor sa potpisom 41 putnika koji su putem „Travel house“ iz Sarajeva 7.juna putovali u Istanbul.

Prigovor prenosimo u cijelosti:

-Ovim putem želimo da skrenemo pažnju na sve buduće putnike koji žele da koriste usluge agencije TRAVEL HOUSE SARAJEVO. Radi se o ogormnim proputima koji su se desili na putovanju u Istanbul a pomenuto putovanje je bilo u organizacijiu TRAVEL HOUSE agencije. Na turističko putovanje u Istanbul smo krenuli 07.06.2013 god. sa Sarajevskog aerodroma . Na Sarajevskom aerodromu osoba koja nas je dočekala kao predstavnik agencije saopštila nam je da je došlo do promjene hotela u kojem ćemo provesti boravak u Istanbulu. Po dolasku u Istanbul druga osoba koja je bila predstavnik agencije nas je obavjestila da je planiran povratak u Sarajevo za 11.06.2013 god.u 10 h 25 min. Svi putnici su imali sa agencijom ugovor da je povratak za Sarajevo planiran za isti dan ali u 14h i 30 min.

Za prvi planirani izlet koji se odnosio na panoramsko razgledanje Istanbula smo bili prevareni i taj izlet se nije ni dogodio, a o prpuštanju panoramskog razglednja Istanbula agencija nas nije ni obavjestila. Narednog dana smo vodiču koji je došao ispred agencije TRAVEL HOUSE platili po osobi po 50 eura a za taj novac nam je obećan obilazak i posjeta svim bitnijim znamenitostima starog dijela Istanbula. Ta se posjeta odnosila samo na obilazak Plave dzamije i Aja Sofije muzeja u koji se ulaz platio oko 10 eura. Nakon toga grupa je otisla u Top Kapi a tamo su bili uskraćeni za ulaske u glavne objekte.

Grupa od oko 40 turista se sastojala od većeg broja starijih osoba, od kojih su neke osobe bile invalidi i njihovo kretanje se odvijalo otežano. Od hotela pa do historijskog dijela išli smo pješice, tj. 4-5 kilometara. Bili smo bez prevoza autobusom na toj relaciji. Za prevoz smo bili prevareni. Prilikom obilaska muzeja Aja Sofije jedan stariji gospodin se izgubio zbog nemara vodiča i u hotel se vratio taksije u kasnim večernjim satima a to ga je koštalo mnogo novca i živaca.

Na sve to vodič nije imao obzira . Sa drugom osobom po imenu Amir koji je bio zadužen za nas od strane agencije TRAVEL HOUSE i koji je cijelo vrijeme krio svoje prezime od nas smo doživjeli još veća i gora iskusta i uvrede. Pojednimi turistima je govorio snalazite se sami za sebe a mnoge starije osobe od njega nazivao seljacima i imenima koje ovom prilikom nećemo pominjati jer to nije kulturno i fino ni da se piše. Amir po kasnije saznatom prezimenu Kadić rodom iz Blagaja u Hercegovini je osoba kojoj je potrebna medicinska pomoć u svakom smislu te riječi . Kao osoba Amir nije sposoban da vodi računa ni o sebi a komoli gupi turista u višemilionskom gradu kao što je Istanbul.

Pokradeni smo za jedan dan boravka u Istanbulu a kao nagradu za to smo se morali probuditi u 5h ujutro da bi stigli na let za Sarajevo u 10h 25 min. Ugovorom smo prihvatili jedno a u stvarnosti dobili drugo putovanje koje zasigurno nebi niko prihvatio ni besplatno a kamoli platio novac za to putovanje.

Po dolasku na aerodrom u Istanbulu jedna od putnica po imenu Marina Vasilj je morala od vlastitog novca platiti sebi kartu za Sarajevo jer joj agencija TRAVEL HOUSE nije obezbijedila kartu. Marini su po dolasku na aerodnrom uposlenici aviokompanije saopštili da njenog imena nema na spisku putnika koji lete za Sarajevo. Agencija u Sarajevu se oglušila na njene pozive po ovom problemu.

Molimo vas da u ime budučih putnika upozorite sve one koji žele da putuju sa agencijom TRAVEL HOUSE Sarajevo da će od strane njih biti prevareni i pokradeni u potpunom smislu te riječi.

Kao putnici koji su prevareni na ovom putovanju ćemo podnjeti kolektivnu tužbu i svoja prava i štetu nadoknaditi sudskim putem, odmah po povratku u BiH.

Dokaz u vjerodostojnost ove naše zajedničke izajeve šaljemo vas spisak putnika sa njihovim potpisima- navedeno je u pisanom prigovoru 41-og putnika.
potpisi putnika-t
ODGOVOR "TRAVEL HOUSE-A":

Na upit redakcije „otisak“ o optužbama koje su upućenje agenciji „Travel house“ je u pisanom obliku odgovoreno:

-Prije svega jako smo iznenađeni da su primjedbe upućene vama kao mediju prije nego što su iste upućene nama. Ne želimo aludirati na bilo što ali je to zaista čudno.

Na ugovorima o putovanju nigdje nije jasno naznačeno u koji hotel će grupa biti smještena, nego piše da je agencija dužna putnike smjestiti u hotel sa 3*. Putnici su prvobitno trebali biti smješteni u hotel Grand Sagcanlar ali smo napravili izmjenu hotela i putnike smjestili u daleko bolji hotel od prvobitno planiranog. Hotel u kojem je grupa bila smještena zove se Grand Asiyan i sigurno je jedan od najboljih u toj kategoriji u Istanbulu. Hotel posjeduje bazen, spa centar i sve ostale prateće sadržaje koje ga svrstavaju u hotel kategorije 4*, što možete provjeriti i na TRIP ADVISOR-u. Dakle, prva primjedba ne stoji iz više razloga (putnicima nigdje nije jasno navedeno u koji hotel će ići, te druga stvar, putnici su dobili daleko bolji hotel od prvobitno predviđenog).

Povratak kući nije pomjeren nekoliko sati. Putnici su svi upoznati da se prijevoz radi avio kompanijom Pegasus airlines u redovnoj liniji (nije čarter let), tako da su putnici iz Istanbula poletjeli u 10:30h ujutro. Ako pogledate program putovanja na našoj web stranici vidjet ćete da je polazak nazad za Sarajevo odmah nakon doručka (7 sati ujutro).

Putnici nisu uskraćeni za panoramsko razgledanje Istanbula zbog propusta Travel House agencije. Putnicima je bila jasno izvješena obavijest (dan ranije, petak), pored hotelskog lifta, da će se panoramsko razgledanje Istanbula odvijati u subotu od 17:00h po lokalnom vremenu. Na ovu obavijest odazvalo se samo 4 putnika. Dakle, ni ovo se ne može uzeti kao primjedba.

Kada je u pitanju gosp. Amir, on nije turistički vodič nego turistički pratilac, te je tu bio čisto da pomogne putnicima ukoliko im je potrebna neka informacija. Mi, kao profesionalci u svom poslu, na svakoj destinaciji na koju vodimo putnike, uzimamo profesionalne turističke vodiče sa licencom - lokalce, tako da svi oni putnici koji su išli na fakultativne izlete imali su stručnog licenciranog vodiča. Da li se gosp. Amir svađao sa nekim od putnika, mi u ovom trenutku ne znamo jer se niko od "izvrijeđanih" putnika nama nije javio. U svakom slučaju ako je došlo do toga, mi se putnicima izvinjavamo i smatramo da je to grubo kršenje pravila ponašanja turističkog osoblja naše agencije, te ukoliko se to zaista utvrdi, gosp. Amira ćemo odmah sankcionisati.

Putnica Marina Vasilj je 2 dana prije polaska promjenila ime osobe koja će putovati, te je trebao putovati otac njene kolegice umjesto nje. Iako to nije inače moguće, mi smo (zbog dobre saradnje sa Pegasus airlines-om) uspjeli da joj izađemo u susret i promjenimo ime. Međutim, iako je izmjenila ime, putnica Marina Vasilj je krenula na put i nekako se uspjela ukrcati na avion u Sarajevu, međutim prilikom povratka nje naravno nije bilo na spisku jer je na spisku bio otac njene kolegice. Putnica je tom prilikom platila sama sebi kartu za povratak. Iako nije naša greška, mi smo putnici refundirali uplaćeni iznos karte, što možete provjeriti direktno kod same putnice. Također, i ovo vam govori kako smo mi jedna ozbiljna firma koja nema namjeru svoje putnike "zakidati" za neke sitne svote niti ostvarivati extra profit na nekim prevarama. Putnici su dobili sve što im je bilo obećano ugovorom o putovanju i to po prilično nižoj cijeni od cijena istih aranžmana kod drugih agencija.

I na kraju, želimo da izrazimo žaljenje što su se putnici prvo obratili vama a ne agenciji koja je za njih organizovala ovo putovanje. O našoj ozbiljnosti mogu vam posvjedočiti i mnoge vaše kolege koje su putovale sa nama.

U svakom slučaju, za sva dodatna pitanja rado vam stojimo na raspolaganju- navedeno je u pisanom odgovoru redakciji „otiska“ koji je potpisao Mensud Bošnjak, Sales Manager. /E.R./

Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript

 

Podijeli

UPOZORENJE: komentari posjetilaca ne odražavaju stajalište web portala www.otisak.ba
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
BRČACI IZ VAŠINGTONA:  AGAN I MAIDA HUSADŽINOVIĆ SKUPILI 5040 DOLARA ZA UGROŽENE OD POPLAVA /f/

BRČACI IZ VAŠINGTONA: AGAN I MAIDA HUSADŽINOVIĆ SKUPILI 5040 DOLARA ZA …

Zahvaljujući radnim kolegama iz Amerike brčanski bračni par Agan i Maida  Husadžinović koji već 16 godina...

TELEFONSKI RAZGOVOR OBAMA- NETANYAHU: TRENUTNI PREKID VATRE U GAZI JE STRATEŠKI IMPERATIV

TELEFONSKI RAZGOVOR OBAMA- NETANYAHU: TRENUTNI PREKID VATRE U GAZI JE ST…

Američki predsjednik Barack Obama rekao je u telefonskom razgovoru s izraelskim premijerom Benjaminom Netanyah...

PISALI STOJEĆI I USTAJALI U ZORU

PISALI STOJEĆI I USTAJALI U ZORU

Rad na svakom projektu, ma koliko mali bio, zahtijeva određenu samodisciplinu. Pročitajte kako su to radili il...

BIBER: ZAČIN PROTIV CIGARETA

BIBER: ZAČIN PROTIV CIGARETA

Crni biber u zrnu u kombinaciji sa kuhanim crnim vinom efikasno suzbija prehladu. Ima i čaj od bibera koji je ...

+ Copyright (c) 2013 Otisak d.o.o. pridržava sva prava.