Komunalno Brčko: Nastavak tenderske procedure za izradu organizacionog plana

Iako je namjera menadžmenta bila da novi plan bude izrađen do kraja septembra 2018. godine, procedura nabavke još nije okončana, jer se pojavila žalba na tendersku dokumentaciju.

Foto: Ustupljeno Otisku

Novinar: Adis Mujdanović

Tenderska procedura za izradu novog organizacionog plana Javnog preduzeća „Komunalno Brčko“ se nastavlja, a zainteresirane firme mogu do 20. decembra da predaju svoju ponudu, saopćeno je danas iz ovog preduzeća.

Sredinom maja ove godine „Komunalno Brčko“ je raspisalo javni poziv za izradu novog organizacionog plana Preduzeća.

Iako je namjera menadžmenta bila da novi plan bude izrađen do kraja septembra 2018. godine, procedura nabavke još nije okončana, jer se pojavila žalba na tendersku dokumentaciju.

Preduzeće je u obavezi da donese novi organizacioni plan nakon što je Skupština Brčko distrikta Bosne i Hercegovine u martu ove godine usvojila  izmjene Zakona o javnim preduzećima kojim su uvedene dvije nove pozicije za zamjenike direktora.

Takođe, jednom od mjera Skupštine iz 2017. godine, kada je donesena Odluka o usvajanju prijedloga mjera za otklanjanje problema u funkcioniranju „Komunalnog“, naloženo je da se „pristupi izradi nove organizacije Preduzeća s ciljem optimiziranja organizacionih cjelina primjereno djelatnosti koju obavlja, kao i nivou potreba“.

„Suvišna radna mjesta ukinuti, a zaposlenicima primjereno stručnoj spremi i osposobljenosti, ako za njima postoji potreba, ponuditi nova radna mjesta. Višak radnika zbinuti primjereno Zakonu o radu te pristupiti racionalizaciji radnih mjesta kroz izradu programa prijevremnog penzionisanja radnika“, navedeno je u propisanoj skupštinskoj mjeri, čija realizacija je među posljednjim propisanim ovom odlukom.

„Osim toga, unapređenjem poslovanja prirodno se nametnula potreba inoviranja organizacione strukture, koja će predstavljati realnu podršku preduzetnom i fleksibilnom poslovanju“, navedeno je u saopćenju „Komunalnog“.

Novi organizacioni plan trebao bi da omogući:

– brže i efikasnije pružanje usluga kupcima, uz njihovo povećanje zadovoljstva kvalitetom usluga,

– pripremu Preduzeća za tržišno poslovanje,

– dugoročnu održivost Preduzeća,

– efikasno odvijanje procesa unutar Preduzeća,

– smanjenje troškova administracije i eliminiranje duplih radnih mjesta,

– ažurno obavljanje radnih zadataka, detaljnu analizu i opis svih radnih mjesta i

– organizacionu strukturu koja posjeduje povećanu sposobnost prihvatanja promjena u savremenim uslovima i načinu poslovanja.

Implementacijom novog organizacionog plana očekuje se optimizacija radnih mjesta i poslovnih procesa u skladu sa stvarnim potrebama Preduzeća.

Obavještenje o nabavci ove usluge nalazi se na ovom linku.

Ostavite komentar. NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove portala Otisak.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja jer takvi komentari neće biti objavljeni. Otisak.ba zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja.

Molimo Vas unesite komentar
Molimo Vas unesite Vaše ime ovdje

seventy one + = 77