Komunalno Brčko: Mjerenje zadovoljstva kupaca 2019. godine

Istraživanje stavova i razumijevanje iskustava kupaca realiziraju još od 2010. godine, nastojeći da unaprijede zadovoljstvo kupaca i ujedno kvalitet poslovanja radnih jedinica i preduzeća u cjelini.

Foto: Komunalno Brčko

Novinar: Adis Mujdanović

U skladu sa zahtjevima Sistema upravljanja kvalitetom ISO 9001:2015 i politikom kvaliteta, JP „Komunalno Brčko“ i ove godine provodi redovnu aktivnost mjerenja zadovoljstva kupaca, koje će trajati do kraja augusta.

Istraživanje stavova i razumijevanje iskustava kupaca realiziraju još od 2010. godine, nastojeći da unaprijede zadovoljstvo kupaca i ujedno kvalitet poslovanja radnih jedinica i preduzeća u cjelini.

Pozivaju sve svoje kupce i korisnike usluga da popune anketni listić i na taj način ocijene kvalitet, uslove i način pružanja njihovih usluga: distribuciju i snabdijevanje električnom energijom, proizvodnju i distribuciju vode, prikupljanje otpada, održavanje javnih površina, kao i cjelokupan rad JP „Komunalnog Brčko“.

Anketne listiće kupci mogu popuniti na šalterima Blagajne preduzeća svakim radnim danom od 7 do 19 sati, preuzeti sa web-stranice ili zatražiti putem info@komunalno.ba.

„Kvalitet i usmjerenost na kupce naša su strateška usmjerenja i temeljne vrijednosti kojima se rukovodimo, a poboljšanje kvaliteta usluga misija koja usmjerava naše poslovanje“, naglasili su iz Komunalnog.

Anketni listić – latinica / ćirilica

Ostavite komentar. NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove portala Otisak.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja jer takvi komentari neće biti objavljeni. Otisak.ba zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja.

Molimo Vas unesite komentar
Molimo Vas unesite Vaše ime ovdje

+ twenty eight = thirty six