Komunalno: Aktivnost na uvođenju nelegalnih korisnika usluga u status kupaca – od sljedeće sedmice provjere i na terenu

[Ustupljeno Otisku]

Sredinom februara 2018. godine grupa zaposlenika preduzeća, sastavljena iz više službi, započela je aktivnost na uređenju procesa uvođenja svih korisnika usluga JP „Komunalno Brčko“ u status kupaca. Tokom protekla dva mjeseca izvršena je kontrola oko 65.000 računa za sve tri usluge – isporučenu električnu energiju, vodu i uslugu odvoza smeća, navedeno je u ponedjeljak iz Komunalnog, javlja Otisak.ba.

U prvoj fazi izvršen je fizički pregled računa, u drugoj fazi ustanovljeni nedostaci provjeravani su u elektronskoj evidenciji i ta faza će za nekoliko dana biti privedena kraju, dok će u narednoj trećoj fazi, zaposlenici preduzeća fizički – na terenu, na licu mjesta provjeravati da li identifikovani kupci zaista nelegalno koriste usluge preduzeća, prvenstveno uslugu vodosnabdijevanja i prikupljanja i odvoza smeća.

“Zato obavještavamo sugrađane da se ne iznenade ukoliko im na vrata pokucaju naši radnici radi provjere i usaglašavanja prikupljenih podataka. Zaposlenici će imati i odgovarajuće legitimacije, a razgovor sa građanima će biti informativne prirode, odnosno radnici neće vršiti nikakvu naplatu za isporučene usluge na terenu”, pojašnjavaju.

Namjera rukovodstva preduzeća je da, kako je i zakonom propisano, uključe sve vlasnike, korisnike stambenih i poslovnih prostora, i stvarne korisnike usluga preduzeća, u bazu podataka kupaca, na osnovu čega će im se, kao i urednim korisnicima i redovnim platišama usluga, isporučivati fakture za korištenje usluga na mjesečnom nivou.

Stanovnici Brčko distrikta BiH u najvećem procentu plaćaju uslugu isporuke električne energije. Toliko bi isto trebalo da bude i korisnika usluge odvoza smeća, no nakon izvršenih analiza, uočeno je da određeni broj korisnika ove usluge nije u evidenciji, te će se na tome raditi u nastavku ove aktivnosti.

“S obzirom da svi vodovodi na području Brčko distrikta BiH nisu u nadležnosti JP ‘Komunalno Brčko’, kao i da nisu sva domaćinstva u gradu priključena na gradski vodovod, onda je razumljivo da je broj kupaca usluge vodosnabdijevanja upola manji od kupaca električne energije, ali takođe postoje i kupci koji su se nelegalno i samostalno priključili na vodovodnu mrežu, što našem preduzeću izaziva gubitke u distribuciji, a korisnik bespravno i nelegalno koristi ovu uslugu.”

Provođenjem ove aktivnosti, preduzeće će evidentirati, uslovno rečeno, nove korisnike usluga, povećati broj kupaca, izvršiti mjesečnu naplatu za isporučene usluge, te ujedno obezbijediti stabilnije poslovanje, ali i ispoštovati zakonsku obavezu da sa svim svojim kupcima i korisnicima usluga ima i ugovorom definisan odnos, koji i preduzeću i kupcu propisuje određena prava i obaveze, navedeno je iz Komunalnog.

“Ovom prilikom pozivamo korisnike koji nelegalno koriste naše usluge, da već sada izvrše ugovaranje usluga i na taj način preduprijede mogućnost novčanog sankcionisanja (do)sadašnjeg nezakonitog ponašanja. Takođe, pozivamo korisnike koji izmiruju obaveze, ali se ne vode na računima kao stvarni kupci usluga, da izvrše prevod korištenja usluga na svoje ime.”

Ostavite komentar. NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove portala Otisak.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja jer takvi komentari neće biti objavljeni. Otisak.ba zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja.

Molimo Vas unesite komentar
Molimo Vas unesite Vaše ime ovdje

− seven = 2