Dita: Radi i izvozi, a niko je neće

    Foto: RSE

    Tuzlanska Fabrika deterdženta “Dita” prošle sedmice počela je izvoziti svoje proizvode u Albaniju, ali ove sedmice ni sedmi put u nizu nije uspjela prodaja tog preduzeća putem licitacije.

    Prva procjena vrijednosti imovine je iznosila oko 19 miliona KM, a pošto se na prethodne oglase nisu javili kupci, u sedmom krugu cijena je spuštena na oko 13,5 miliona KM, što opet nije bilo dovoljno da zainteresuje kupce.

    Stečajni upravnik Fabrike deterdženata “Dita” Tuzla Hajrudin Kunalić izjavio je da nisu imali prijava, te da je bilo nekih razgovora ali niko nije uplatio depozit.

    “Vidjećemo na odboru povjerilaca koja će biti cijena, kako će se prodavati jer ovo previše dugo traje, moramo to usmjeriti i privesti kraju u smislu traženja nekog investitora koji će prije svega nastaviti proizvodnju”, kazao je Kunalić.

    S obzirom na to da ovakva situacija predugo traje, bit će pokušane druge opcije koje bi pomogle “Diti”.

    Kunalić je naveo da će pokušati sa pismima namjere zainteresovanim, pa će nastojati da to ubrzaju da bi “Dita” počela da radi sasvim normalno u smislu razvoja, reklama, novih kupaca i da neko u nju investira.

    “Ko bi to mogao biti ja zaista u ovom trenutku ne znam”, objasnio je Kunalić.

    No, dok se čeka na prodaju, radnici “Dite” ostvaruju nove pobjede.

    Kunalić je naglasio da sadašnjim poslovanjem uspijevaju podmiriti tih 75 radnika da primaju redovne plate, koje jesu minimalne, ali ih isplaćuju sa svim drugim obavezama – topli obrok i prijevoz, ali ipak im je stalo da firma dobije sigurnu budućnost.

    “Ditina” proizvodnja pokriva troškove, prema riječima stečajnog upravnika Kunalića, i stalno su na pozitivnoj nuli no teško je održavati proces proizvodnje i mašine pa ta, njima velika ulaganja, umanjuju likvidnost što dovodi i do problema finansiranja sirovina.

    Jasminka Delić, šefica Službe za kontrolu kvaliteta Fabrike deterdženata Dita iz Tuzle, u februaru je kazala građanima da Ditine proizvode potraže na policama, jer ova kompanija nema novca da se reklamira.

    To je bilo sasvim dovoljno da ljubitelji domaćih proizvoda reklamiranje uzmu u svoje ruke.

    Dok vrijednih 75 radnika uprkos stečaju uspijeva zaraditi za plate i doprinose te pri tome finansirati nabavku sirovina i troškove proizvodnje, građani su sami sebe zadužili za promoviranje Ditinih proizvoda.

    Tako se veliki broj građana i javnih ličnosti uključio u kampanju besplatnog reklamiranja Ditinih proizvoda, a posljednji u nizu koji se pridužio toj akciji je najbolji bh. teniser Damir Džumhur.

    Ostavite komentar. NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove portala Otisak.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja jer takvi komentari neće biti objavljeni. Otisak.ba zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja.

    Molimo Vas unesite komentar
    Molimo Vas unesite Vaše ime ovdje

    ten × 1 =