More

    Brčko: Svakodnevni izazovi učitelja Miloša Stankovića

    Miloš Stanković, rodom iz Brčkog, ima 25 godina i po zanimanju je profesor razredne nastave, odnosno, kako mu je draže reći, učitelj, a na poziciji je asistenta dječacima sa autizmom i Downovim sindromom.

    - Advertisement -

    Novinarka: Azra Bijedić

    Miloš Stanković, rodom iz Brčkog, ima 25 godina i po zanimanju je profesor razredne nastave, odnosno, kako mu je draže reći, učitelj, a na poziciji je asistenta dječacima sa autizmom i Downovim sindromom.

    Početak rada sa autističnim dječakom

    Miloš je u oktobru 2016. godine angažovan od strane Četvrte osnovne škole na poziciju asistenta dječaku sa autizmom, sa kojim radi već treću školsku godinu.

    Na početku priznaje da je bio uplašen, jer nije znao šta da očekuje, kako će to sve izgledati i da li će ga njegov prvi učenik prihvatiti.

    Ipak, dobro se snašao na ovoj nenadanoj poziciji, pa je uvijek iznova angažovan za rad sa Nenadom Pantićem, spomenutim učenikom sa autizmom, na osnovu ugovora o privremenim i povremenim poslovima.

    Drugi dječak sa Downovim sindromom

    Miloš od ove školske godine radi i sa još jednim dječakom, imena Filotej Prole, koji je tek krenuo u školu i ima Downov sindrom.

    „Pored toga što sam im učitelj, odnosno asistent, ja sam im na prvom mjestu drugar i osoba na koju mogu da se oslone u svakom pogledu“, rekao je Miloš za Otisak.ba.

    Ovaj učitelj je jako sretan zbog činjenice što su ga oba učenika, kao i njihovi roditelji, Pero i Bojana Pantić, te Anastasije i Jelena Prole, prihvatili već od prvog dana.

    Smatra da bez njihove pune podrške i saradnje ne bi uspjeli puno toga, te im je zato neizmjerno zahvalan, kao i učiteljicama razreda ovih učenika, Dragani Đurić i Aidi Kavazović, od kojih ima bezuslovnu potporu.

    Napredak učenika u radu svaki dan

    Miloš, kao asistent ovih učenika, napredak u njihovom radu vidi svaki dan. Dodaje da ova dva đaka pokazuju sposobnosti i znanja iz pojedinih nastavnih predmeta na kojima im mnogi mogu pozavidjeti.

    „Kada vidim napredak kod njih, a to primijete i roditelji, a potvrdi stručni tim, nema srećnije osobe od mene“, priznaje Miloš, dodavši da svakodnevno i on od njih nauči mnogo stvari.

    Nenad i Filotej su od samog početka njihovog školovanja prihvaćeni od strane drugara, učiteljica i ostalih zaposlenika škole. Oni su djeca puna ljubavi, iskrenosti i dobrote i Milošu je pravo zadovoljstvo raditi sa njima.

    Četvrta osnovna škola otvorena za sve učenike

    Miloš smatra da uz konstantan i ozbiljan rad učiteljica, stručnog tima škole, direktorice i naravno njega, kao asistenta, Nenad i Filotej mogu steći znanja, vještine i navike za samostalno djelovanje, što zaposlenicima i jeste osnovni cilj.

    „Posao koji trenutno obavljam mi je ogroman plus i nezamjenjivo iskustvo. Mlad sam, vrijeme je preda mnom i radujem se izazovima koji me očekuju“, kazao je Miloš, te za kraj dodao da su vrata Četvrte osnovne škole širom otvorena za sve učenike.

    Što se tiče budućih planova i očekivanja, sebe, naravno, vidi kao učitelja, koji je tu prvenstveno zbog učenika i njihovog dobra.

    - Advertisement -spot_imgspot_img
    SourceOtisak.ba

    POSLEDNJE VIJESTI

    - Advertisement -

    POVEZANE VIJESTI

    - Advertisement -spot_img

    Ostavite komentar. NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove portala Otisak.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja jer takvi komentari neće biti objavljeni. Otisak.ba zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja.

    Molimo Vas unesite komentar
    Molimo Vas unesite Vaše ime ovdje

    × two = 18